Complimenten en Klachten
Complimenten & tips
Heeft u complimenten voor ons, bent u tevreden over uw behandeling, een medewerker of andere zaken? Heeft u een tip voor ons? Wij horen dit graag. U kunt een bericht sturen via ons contactformulier of door een e-mail te sturen naar info@ggz-reflection.nl.
Klachten
Bij GGZ-Reflection Haaglanden doen we ons best om de meest geschikte zorg te bieden. Toch kan het gebeuren dat er ontevredenheid ontstaat. Dit horen wij graag zodat we uw feedback kunnen inzetten om de kwaliteit van onze zorg te verbeteren. Ons advies is om samen een gesprek aan te gaan. Wij staan open voor een gesprek en zoeken graag naar een oplossing waar we beiden tevreden over zijn. U kunt uw ontevredenheid kenbaar maken bij uw behandelaar. Komt u hier niet uit? Onze zorgmanager bemiddelt graag. Wanneer dit gesprek niet tot tevredenheid leidt, kunt u een klacht indienen bij onze klachtenfunctionaris. Onze klachtenfunctionaris is een onafhankelijke bemiddelaar. U kunt ook altijd direct contact opnemen met onze klachtenfunctionaris. Hiertoe kunt u een brief sturen naar:
Klachtenfunctionaris GGZ-Reflection Haaglanden
Veraartlaan 4, 2e etage
2288 GM Den Haag
Indien de klacht niet naar tevredenheid is afgehandeld kunt u ten slotte altijd contact opnemen met geschillencommissie EZa via: www.geschillencommissie-eza.nl waarbij wij zijn aangesloten.
Vindt u dit moeilijk? Dan kunt u ons ook altijd een bericht sturen via ons contactformulier met als onderwerp klacht. Wij nemen dan contact met u op.